Sila lah click kalau anda baik

Monday, March 12, 2018

TSHIRT MURAH DI SHAH ALAM

Siapa yang nak buat event mesti akan terfikir soal baju kan? Family day, rewang, konvoi, seminar, marathon mostly orang akan set up 1 design baju. Bukan ape, sebabkan baju nih lah semangat nak join even tuh berkobar kobar tau. Sebagai kenangan pun ye :) Bende berkait bila nak buat nih mesti lah DUIT. Kalau boleh nak yang murah kan? Servis cepat, kualiti okay dll kan? Haa sama lah dengan ape yang aku fikirkan masa nak survey untuk tshirt rewang. Cari punya cari, ada lah jumpa beberapa supplier. After compare and shortlist, aku decide nak pilih 1 kedai nih kat Seksyen 7, Shah Alam.

Okay, let me introduce to all of you............... AE CREATIVE STUDIO

 

 Antara sebab utama aku decide nak guna khidmat AE:

⇒ Harga yang berbaloi baloi. Makin banyak kau beli, makin murah! 

      Promosi tshirt + 1 colour printing (1 side):
  • RM10.00 /pcs (30pcs)
  • RM9.50 /pcs (50pcs)
  • RM8.50 /pcs (100pcs)

⇒ Lokasi yang dekat. Senang nak collect, jimat duit pos!
     
     Alamat: No.23A, Jalan Kristal L7/L Seksyen 7 40000 Shah Alam, Malaysia
     Landmark: atas restaurant Willy Satay

⇒ Cepat. Yes, memang cepat tak sampai seminggu dah siap pedehal majlis lama lagi huahua

⇒ Senang berurusan. Yang nih pun penting wehh sebab aku nih dah lah sibuk kerja mane ade mase nak runner sana sini set banyak appointment so semua urusan hanya melalui whatsapp. Tapi yelah sebelum berurusan ade sekali tuh aku pergi dia punya kedai nak cek kualiti baju and nak meyakinkan hati nih. Lepas jeh balik dari kedai tuh, terus deal! Hati nih dah yakin 200% nak amik service dorang. Yang nak dapatkan keyakinan 200% macam aku jugak nih waktu operasi dorang

    Waktu operasi: Isnin - Jumaat (10.00 am - 9.00 pm)

Kedai nih memang bukak weekdays jeh. No weekend. Say no work on weekend yeehaaa (pedehal sabtu aku kerja! Nasib baik half day! haha) And, make sure before nak datang tuh set appointment dulu. Memudahkan for both (you & AE)

⇒ Pilihan size. Sebenarnye, tak banyak kedai printing baju yang ade size untuk budak kecik. Tapi AE nih ade, tuh yang aku makin suka. Baju start dari budak umur 2 tahun sampai lah saiz manusia yang sebesar besar alam huahua

Okay now jom check it out lawatan sambil belajar aku kat AE hari tuh, 

Tuk tuk Assalamualaikum :) alahai sejuk perut mak dia ngandungkan dia

Baju dalam proses pengeringan 

Lepas lawatan, terus bincang design

Akak nih sabar jeh layan aku songeh nak itu ini ahaha

Okay menggeletar nih kak nak huluq duit kuikui
Ada yang request nak tengok design baju rewang aku macam mana eh eh eh nanti dulu yee lepas kan majlis baru boleh reveal yee hehe so stay update hokayy? 

 Ada yang tanye jugak nih semua paid review ke. Jawapan nye, bukan. Nih semua pengalaman aku sendiri saje nak share melalui blog yang tak seberapa nak ada nih hehe aku enjoy sharing, hangpa enjoy reading jeh lah ye? Simple as that :)



No comments:

Post a Comment