Sila lah click kalau anda baik

Friday, December 29, 2017

HOW TO ORDER STARBUCKS BEVERAGES FOR NEWBIE

Sebenarnya ramai jeh yang belum pernah minum Starbucks. Bukan sebab tak minat tapi tak reti order. Kan? Contohnya macam aku hahaha so nak dijadikan cerita aku dapat 4 baucar petronas dan semuanya diskaun untuk starbucks beverages 

Setiap RM20 isi minyak, dapat 1 baucar. Isi RM80, so dapat 4 baucar
Okay gigih lah aku tanya kat sepupu cara nak order. Baik malu dengan sepupu dari malu tercongok lama kat depan kaunter tak tahu nak order ape kan? Haha aku pun ada buat research sikit sikit haa tuh yang aku nak share kat sini. Thread kat twitter by @myjoe_ moga membantu;


Some extra tips:




Contoh cara order bila dah confident nak bertentang mata dengan barista:


Baucar Petronas yang aku dapat tuh memang khas untuk Frappuccino so here my first try


Green tea flavor
P/s: Post ini tiada kena mengena sama ada dengan yang hidup atau mati jauh sekali nak menyokong pihak pihak yang berkenaan.

No comments:

Post a Comment